https://www.diariodeferrol.com/media/diariodeferrol/files/2018/12/18/nordesia-19-12-2018.pdf
A liña de tren Ferrol-Coruña está operativa desde o ano 1913. Practicamente sen electrificar, tarda en facer un itinerario de 42'8 km un mínimo de entre 1h5 e 2h20, mesmo existindo unha opción (a das 15:18) que demora 3h12, e cuxos prezos oscilan entre 23 e os 6 euros. Ao mesmo tempo, o traxecto pola autoestrada dura pouco máis de media hora, sendo o seu prezo de 4 euros, caso de se facer a viaxe en automóbil, ou entre 4 ou 5 euros, caso de ser feita en autobús.
Analizamos neste artigo o deficiente camiño de ferro que sae e chega até Ferrol, sexa o de ancho ibérico, sexa o de vía estreita, aquel que era coñecido até ben pouco tempo como Feve e que hoxe está ligado a Adif e Renfe Operadora.
O pasado 13 de decembro reuníanse en Ferrol o antigo presidente da Xunta, González Laxe, o alcalde da Coruña, Xulio Ferreiro, e o de Ferrol, Jorge Suárez, para debateren e levaren unha
postura común a Madrid con respecto a esta liña, que debe ser urxentemente mellorada, se se pretende que o tren sexa unha alternativa de futuro, ademais de competitiva con respecto ao transporte por estrada.
postura común a Madrid con respecto a esta liña, que debe ser urxentemente mellorada, se se pretende que o tren sexa unha alternativa de futuro, ademais de competitiva con respecto ao transporte por estrada.
Comentarios
Publicar un comentario